A Commend Symphony Cloud szolgáltatásában már elérhető az aktív eszközkezelés. Ez az új szolgáltatás valós idejű felügyeletet, automatikus firmware-frissítéseket és eszközkezelést biztosít a problémák távoli megoldásához – még azoknál az eszközöknél is, amelyeket hagyományosan nem lehetett távolról kezelni, például a hálózatokon keresztül csatlakozó vagy helyi szervereket használó eszközöknél.

A szolgáltatás hatalmas előnye a hagyományos ’analóg’ feladatvégrehajtás minimalizálása, a működési hatékonyság javítása és annak biztosítása, hogy minden eszköz a várakozásoknak megfelelően működjön. Átfogó megoldás azoknak a szervezeteknek, amelyeknek központosított irányításra van szükségük nagy eszközhálózatok ellenőrzésére, kezelésére.

Az egyik legfontosabb funkció az értesítési lehetőség. A felhő-kezelőfelületen található csengő piktogram, valamint a felhasználónak közvetlenül elküldött e-mailek révén.

A rendszer folyamatosan figyelemmel kíséri az eszközöket, és célzott riasztásokat küld, amint valami fontos történik. Például, ha egy eszköz internetkapcsolatának megszakadása, áramkimaradás vagy véletlen kábelkárosodás miatt offline állapotba kerül, azonnali értesítés kerül kiküldésre. Több száz állomással rendelkező környezetekben ez biztosítja, hogy azonnal értesüljön a problémáról, ahelyett, hogy napokkal vagy hetekkel később fedezné fel azt, különösen akkor, ha több helyszínen számos eszközt kell kezelnie. Minden értesítés úgy van kialakítva, hogy cselekvésre ösztönözze a kezelőket, így az gyorsan és a kontextus figyelembevételével tud reagálni.

A kézi ellenőrzések, a rutinellenőrzések és az észrevétlen problémák kockázata egyaránt csökkenthető. Az Active Device Management segítségével a Symphony Cloud skálázható, intelligens megoldást kínál az eszközök felügyeletére, karbantartására és biztonságára. Akár 5, akár 500 eszközt kezel, mindig kézben tarthatja az irányítást.

Nem hallott még a Commend ezen megoldásairól? Íme egy kis ismertető:

Symphony Cloud:

A Commend felhőalapú megoldási platformja rendkívül jól skálázható felhőinfrastruktúrára, nagy teljesítményű szoftverre és átfogó funkciókra épül, egyértelmű céllal: a jelenlegi és jövőbeli felhőszolgáltatások – beleértve a mesterséges intelligenciát – lehetőségeinek kiaknázása. A Symphony Cloud minden mérethez és igényhez a megfelelő szolgáltatást kínálja.

A megoldások lehetnek teljes mértékben felhőalapúak, vagy helyszíni szerverekkel kombináltak.

Jelenlegi felhőszolgáltatások:

Eszköz- és rendszerkezelés

Mobil kliens iOS és Android alkalmazásokkal

Webes kliens böngészőkhöz, vezérlőpult funkciókkal

Ivy – virtuális Intercom hangasszisztens

Eszközök aktív felügyelete (Active Device Management)

Az Eszközök aktív felügyelete  fejlett eszközkezelési képességeket biztosít, beleértve az automatikus firmware frissítéseket, az aktív monitoringot és még számos egyéb funkciót. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a Mesh és a helyben üzemeltetett eszközök csatlakozzanak a felhőhöz, így központilag és távolról kezelhetők.

Rengeteg eszközt kezel és belefullad a feladatokba? Kézi frissítések, riasztás hiányában hetek óta nem működő eszközök?

Tudjuk a megoldást! Keressen bennünket!